.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهره سیاسی نزدیک به علی لاریجانی:
اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.
اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند

شمال نیوز: هر چند اصلاح طلبان قوی و رسمی به صحنه انتخابات ورود نکردند اما برنامه کارگزاران آن است که لیدری نامزدهای اصلاح طلب را برعهده گیرد و در کنار سایر سلایق منتقد وضع موجود همچون اعتدال و طیف علی لاریجانی یک ائتلاف قوی را شکل دهد.

 

به گزارش شمال نیوز، عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با فردا درباره شکل گیری ائتلاف انتخاباتی بین طیف علی لاریجانی، کارگزاران و اعتدال گفت: چنین ائتلافی شکل نخواهد گرفت. احتمالش است آقای لاریجانی با اصولگراها وارد ائتلاف شود اما با اصلاح طلبان و اعتدال لیست مشترک یا ائتلافی نمی دهد.

 

وی افزود: هرچند آقای لاریجانی با آقای روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی ها الان متأسفانه از موقعیت و پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد این ائتلاف باید بین آقای لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اگر اصولگرایان یکدست شوند دیگر جایی برای اصلاح طلب و اعتدال نیست.

 

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی یادآور شد: تاکنون هیچ صحبت و جلسه ای بین طیف آقای لاریجانی با سلایق مختلف جریان اصلاحات و اعتدال نشده است. اصولگرایان و تیم آقای لاریجانی با مصاحبه و صحبت هایشان علائمی به همدیگر می دهند، مثلا چهره هایی همچون آقای باهنر پالس هایی درباره این موضوع می دهند اما تاکنون هیچ مذاکره جدی اتفاق نیفتاده است.

 

وی افزود: همه منتظر اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها هستند چون بدون داشتن گزینه امکان صحبت وجود ندارد. اول باید فهرست نامزدهای تأییدصلاحیت شده مشخص شود؛ وقتی ترکیب نامزدها معلوم شد آن وقت می توانند وارد مذاکره شوند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.